Η Κάρι και οι φίλες της εμφανίστηκαν στα τέλη της δεκαετίας του ’90 και τόλμησαν να αποτυπώσουν τη σύγχρονη άποψη των γυναικών για τον έρωτα,το σεξ και το γάμο. Η σειρά Sex & the City θεωρήθηκε πολύ τολμηρή για τα κυρίως οικογενειακά δεδομένα της αμερικανικής τηλεόρασης γι’αυτό και το σήριαλ προβαλλόταν από το συνδρομητικό κανάλι HBO.
Ως κεντρική ηρωίδα και αρθρογράφος περί αγάπης και σεξ, η Κάρι ανέλυσε την κοσμοθεωρία της περί έρωτος και κατέληξε σε μερικά συμπεράσματα που ενδεχομένως να περιγράφουν και το δικό σου “σχετίζεσθαι”.
Συμπεράσματα όπως:
Το πάθος πολλοί εμίσησαν, το βόλεμα ουδείς
Όταν ο μεγάλος έρωτας της Κάρι, Μίστερ Μπιγκ αρραβωνιαζόταν τη Νατάσα, η Κάρι είχε μια επιφοίτηση. Υπάρχουν δύο είδη γυναικών: τα απλά κορίτσια όπως η Νατάσα, και τα περίπλοκα όπως η Κάρι. Η επιφοίτηση προήλθε από τον παραλληλισμό που έκανε με την ηρωίδα Κέιτι (Μπάρμπαρα Στρέιζαντ) από την ταινία “Τα καλύτερα μας χρόνια” η οποία ήταν παράξενη, παθιασμένη, ισχυρογνώμων και με σγουρά μαλλιά που ερωτεύτηκε τρελά ο Χαμπλ (Ρόμπερτ Ρέντφορντ) αλλά τελικά δεν άντεξε να ζήσει μαζί της γιατί δεν του έδινε την “απλή ζωή”.
Οι γυναίκες σαν την Κάρι είναι συναισθηματικές, διεκδικούν αυτό που θέλουν, μιλούν ειλικρινά (κι έχουν επιμελώς ατημέλητα μαλλιά). Θα υπάρχουν πάντα άντρες που θα προτιμούν τα απλά κορίτσια με την έλλειψη βούλησης και γνώμης και τα απόλυτα πειθαρχημένα μαλλιά που θα προτιμούν οι άντρες που επιζητούν το βόλεμα στη ζωή τους.
Εσύ, όμως βλέπεις στον έρωτα το πάθος και την περιπέτεια.
Δεν θυσιάζεις τη μοναδικότητα σου
Ξέρεις ποια είσαι και είσαι περήφανη γι’αυτό με τα καλά και τα κακά του. Η Κάρι όταν περνούσε κρίση στη σχέση της με τον Μπέργερ, οδήγησε μόλις 2 μέτρα το αυτοκίνητο που είχε νοικιάσει και το γύρισε πίσω γιατί συνειδητοποίησε πως δεν είχε κανένα νόημα να εμφανιστεί μπροστά στο ταίρι της προκειμένου να το πιέσει να πάρει μια απόφαση. Και μπορεί να άλλαξε όλη της τη ζωή όταν ακολούθησε τον Πετρόφσκι στο Παρίσι αλλά δεν άργησε να συνειδητοποιήσει πως η πηγή των προβλημάτων της ήταν το γεγονός πως είχε απομακρυνθεί από τον εαυτό της κι από όλα όσα την καθόριζαν (τη Νέα Υόρκη, το γράψιμο, τις φίλες της).
Έτσι, στη δεύτερη ταινία ο σύζυγος της πλέον Τζον-Μίστερ Μπιγκ της δίνει ένα δαχτυλίδι αρραβώνων με μαύρο διαμάντι γιατί ήξερε πως ήταν μοναδική και θα ήθελε να φορά κάτι μοναδικό.
Έτσι, κι εσύ δεν ακολουθείς το ρυθμό του άλλου, χορεύεις στο δικό σου ρυθμό κι αν θέλει ο άλλος ας ακολουθήσει.
Δεν ερωτεύεσαι εύκολα
Πολλοί άντρες πέρασαν από τη ζωή της, δύο μόνο κατόρθωσαν να αγγίξουν πραγματικά την καρδιά της, ο Μίστερ Μπιγκ και ο Έινταν. Και οι δύο ήταν εκείνοι που λάτρεψαν περισσότερο τη δική της προσωπικότητα και πάθος. Ο πρώτος άργησε να το παραδεχτεί, ο δεύτερος οραματιζόταν την οικογενειακή ζωή που δεν γοήτευε εκείνη.
Η Κάρι ωστόσο έμεινε πιστή στην πεποίθηση της και δεν το έβαλε κάτω όσες φορές κι αν δοκιμάστηκε η πίστη της: ”Ψάχνω για την αγάπη. Την αληθινή, γελοία, ασυμβίβαστη, του δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς τον άλλον αγάπη”.
Αν αυτό είναι και το δικό σου μότο, μην απελπίζεσαι και προτίμησε να μείνεις μόνη παρά να μετατραπείς σε “Νατάσα” για να κερδίσεις το αγόρι.
Στο τέλος η Κάρι βρήκε το σωστό συγχρονισμό με τον Μίστερ Μπίγκ. Που ξέρεις καμιά φορά η τέχνη αντιγράφει τη ζωή 😉
Leave A Comment